Xuventude.net. O noso mellor portal de información

  PGL - agal-gz.org - Ano VI - Época 2007/08Olá Visitante!  [sair]
Nome: Senha:  Conta   
Capa do Portal Galego da Língua
Pesquisa: Co-eDescargasA sua ContaEnviar Notícias100 Principais
 Num Clique!
Dicionário Estraviz Electrónico
Planeta NH => Aprende Jogando !!!
Blogues agal-gz
Fórum PGL
GZe-ditora
Cantigas Trovadorescas -em linha-
Falar com Jeito
Dicionário de Fraseologia
Isso não é galego, é português
Revista PortuGaliza

 Canais
   Capa do PGL Capa do PGL
   Mapa do Sítio Mapa do Sítio
   Acessibilidade Modo de Texto
   Pesquisa Avançada Pesquisa Avançada

   Corporativo AGAL Corporativo AGAL :
· AGAL
· Publicações
· Revista Agália
· Aplicativos
· Campanhas

   Notícias PGL Notícias PGL :
· Notícias por Temas
· Histórico Notícias
· Galeria PGL
· Iniciativas em Positivo
· Inquéritos
· PGL no seu sítio
· Enviar Notícias

   Comunidade PGL Comunidade PGL :
· Registre-se
· A Sua Conta
· Mensagens Privadas
· Lista de Membros
· Bate-Papo
· Livro de Visitas
· Boletim agal-gz
· Ligações
· Recomende-nos!

   Formaçom Formaçom :
· Tira-dúvidas
· Enciclopédia
· Falar com Jeito


Internet Fecha a página dos Aduaneiros sem Fronteiras
Quarta, 17 Outubro 2007 (7:00)

Tu quoque Iolanda?, desenho dos «Aduaneiros sem Fronteiras» Pola ameaça de demanda judicial de Yolanda Castaño

PGL.- A excelente página web de humor gráfico galego, Aduaneiros sem Fronteiras, abandona a internet, segundo afirmam em comunicado feito público, polas ameaças de demanda judicial recebidas do representante legal da poetisa Yolanda Castaño. Desde março deste ano, na página dos Aduaneiros figurava um desenho humorístico da citada com a legenda «Tu quoque, Iolanda?».
[+...]

Perante os requerimentos do advogado da poetisa, o sr. Pablo Carvajal de la Torre, para retirar da citada página o desenho humorístico mencionado, sob ameaça de demanda judicial, e valorizando a liberdade de expressom como um bem irrenunciável, os Aduaneiros sem Fronteiras decidem encerrar a página web que, desde há uns quantos anos, mantinham com um evidente sucesso.

Yolanda Castaño era umha poetisa pouco conhecida até que saltou à fama pola sua intervençom no programa da TVG «Cifras e Letras», onde, como esperta em língua, se encarrega de comunicar aos concorrentes o que é galego e o que nom é. Desse programa poderiam salientar-se multiplicidade de anedotas. Só a modo de exemplo, a um concorrente foi rejeitada a palavra «lanoso», argumentando a citada Yolanda Castaño que isso nom era galego, que em galego devia ser dito «laúdo» (sic).

A página web dos Aduaneiros sem Fronteiras leva desde 2004 fazendo «autocrítica da razom galega», como eles afirmam. Através do humor gráfico, com uns excelentes desenhadores, os redactores fam da ironia, por vezes irreverente, mas sempre descomplexada, umha magnífica forma de crítica política e social.

+ Mais informaçom:



[ Voltar | 17 comentário(s)]


 
 Relacionado
· Mais em Internet

Os artigos mais lidos em Internet:
Como buscar, baixar grátis e ver filmes da Internet, obter legendas em galego-português e codecs de DivX, e resolver problemas


 Pontuaçom
Pontuaçom Média: 4.66
Votos: 15


Vote neste artigo:

Excelente
Mui bom
Bom
Regular
Mau



 Opções

 Imprimir  Imprimir

 Envie este artigo a um(ha) amigo(a)  Envie este artigo a um(ha) amigo(a)


Conselho de Redacçom do PGL Conselho de Redacçom do PGL
Termos de uso legal Termos de uso legal  Privacidade e protecçom de dados Privacidade e protecçom de dados.
Pode usar as nossas notícias adaptando manualmente os ficheiros backend.php e ultramode.txt;
ou copiando a directiva criada automaticamente no Easynews do PGL.

Copyright © 2002, 2004, PGL.
É permitida a reproduçom total ou parcial do conteúdo do PGL sempre que se citar a fonte.
As notícias assinadas e comentários som responsabilidade dos seus autores.

Os direitos de cópia do código do motor do sítio web estám reservados por PHP-Nuke (Copyright © 2003).
PHP-Nuke é um programa de livre distribuiçom lançado sob a licença GNU/GPL.

Geraçom da Página: 0.144 Segundos