Contributos ao velho PGL

Na secçom contributos do velho PGL fôrom aparecendo diferentes trabalhos, usualmente sobre temas linguísticos mas nem sempre, alguns inéditos até o momento e outros reproduzidos polo seu interesse.

  • Oito cantigas para gaita. Adaptaçom de Roberto de Andrés de 8 cantigas populares. No pacote incluem-se as partituras, com letras, e as melodias em formato midi. Adicionado em: 21-Out-2002.
  • A soberania linguística da língua galega.Trabalho de Valentim R. Fagim, publicado na revista Análise Empresarial (32, 2002), no qual se debruça sobre a variedade galega e analisa sobretodo o seu processo de criaçom desde o “Ressurgimento” até à actualidade recolhendo declaraçons e opinions de diversas personagens situadas em diferentes campos ideológicos. Adicionado em: 29-Nov-2002.
  • Portugal, para quê?. Trabalho de Elias Torres sobre o relacionamento galego-português em dimensons supralingüísticas, e que forma parte do livro “Galiza-Portugal: a reorganizaçom territorial da fachada atlántica ibérica”. Adicionado em: 14-Nov-2003.
  • O saltom astronauta. Conto infantil com texto de Pepablo, desenhos de Leandro e maquetaçom de Manuel A. Rei. Adicionado em: 20-Jul-2004.
  • Estudos jornalísticos na imprensa portuguesa: 1. Galiza 2. O "achamento" do Brasil. Trabalhos de Joám Evans e Bárbara Kristensen relativos ao tratamento na imprensa portuguesa da Galiza e das comemoraçons do “achamento” do Brasil. Adicionado em: 29-Nov-2004.
  • Umha história da língua. Trabalho de José Manuel Barbosa sobre a evoluçom da língua galega e a sua expansom polo mundo sob o nome internacional de português. Adicionado em: 23-Fev-2005.
  • Galiza, entre a Lusofonia e a Hispanofonia. Trabalho de Valentim R. Fagim apresentado na Universidade Sorbonne III de Paris expondo os dous caminhos possíveis para a língua galega na Galiza. Adicionado em: 01-Dez-2005.
  • Os estudos língüísticos de Carvalho Calero. Trabalho de José-Martinho Montero Santalha publicado em: [AA. VV.] (1982): Homenaxe a Carballo Calero, Ferrol: Cadernos do Medúlio, pp. 15-18; 2ª ed. (com acrescentamento de um epílogo) em: [AA. VV.] (2000): Homenaxe a Carvalho Calero, Ferrol: Concello de Ferrol («Cadernos de Medúlio»), pp. 7-14. Adicionado em: 25-Mar-2006.
  • A língua galega: de onde vimos e aonde vamos. Reflexons de Alexandre Banhos acerca da língua galega apresentadas na Convençom Nacional sobre Língua organizada polo BNG em 22 de Abril de 2006. Adicionado em: 06-Maio-2006.
  • Manual de iniciaçom à língua galega. Livro de Maurício Castro Lopes, publicada em ediçom digital pola Fundaçom Artábria e a AGAL, em 2006. A ediçom original em papel, pola Fundaçom Artábria é de 1996. Adicionado o 02-Ago-2006.
QR Code
QR Code pt_agal:velho_pgl:contributos_velho_pgl (generated for current page)