Erro
  • Erro ao carregar dados do sinal web.

AGAL edita mapa 'A Nossa Língua no Mundo'

AGAL edita mapa 'A Nossa Língua no Mundo'

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

PGL - A Associaçom Galega da Língua editou o mapa A Nossa Língua no Mundo, que estará à venda este fim-de-semana no Festigal e também na loja Imperdível. Este trabalho, que exibe de forma clara o potencial da nossa língua, está baseado num outro de 1980.

Nesse ano, a editora corunhesa Edicóns do Rueiro editava um manual escolar de título Língua, gramática metódica da língua galega, da autoria de Xoán Carlos Rábade, Xosé Ramón Pena e M. Carme Vázquez. O desenho gráfico ia por conta de Xosé Manuel Pereiro. Este manual fora elaborado seguindo a norma de 1980, criado por umha comissom dirigida por Ricardo Carvalho Calero. O próprio professor prologava o texto onde se podia ler: "o galego, efectivamente, non é unha língua morta que queiramos resucitar, senón unha língua decaída que queremos rexenerar".

Neste manual, na sua página 16, falava-se da área línguística galego-portuguesa aparecendo umha tabela das línguas mais faladas no mundo ocupando a nossa o lugar sexto. Debaixo desta classificaçom aparecia o mapa O galego-portugués no mundo:

[prima aqui para ampliar o mapa]

Inspirando-se neste mapa, a AGAL elaborou um outro que inclui:

  • países onde a nossa língua é oficial
  • países com importantes comunidades de falantes
  • países membros da CPLP, candidatos a membros, observadores associados e candidatos a observadores associados.

[prima aqui para ampliar o mapa]

É intençom da AGAL que este mapa sirva "para desterrar preconceitos e auto-paralisias e que as geraçons que crescerem com ele interiorizem que o galego, para além de ser a nossa língua, é umha vantagem competitiva da sociedade galega".


+ Ligações relacionadas:

Actualidade da Língua no PGL