AGAL terá um 'super-posto' no Festigal

AGAL terá um 'super-posto' no Festigal

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

PGL - Por segundo ano consecutivo, a Associaçom Galega da Língua vai participar no Festigal com um espaço próprio de 25 m2 instalado na Galeria das Letras, e no qual se realizarám as apresentações das novidades da ATRAVÉS | EDITORA. O evento decorre no Campus Sul de Santiago de Compostela de 24 a 25 de julho.

Igual que o ano passado, a AGAL estabeleceu umha parceria com www.seioque.com para editar umha super-camisola para este evento. Se no ano passado foi a sucedida NH/LH, desta volta é Supercedilha a achega mais lúdica e reintegrante para vestir, disponível em diferentes talhes para homem e para mulher.

 

Mas os contributos lúdicos nom ficam aí, porque a Associaçom distribuirá de graça no Festigal umha super-revista, intitulada FEST-AGAL em homenagem ao evento. Dezasseis páginas, boa parte delas a toda cor, nas quais o didatismo e o aspeto lúdico andam de mãos dadas. A publicaçom repartirá-se tanto no posto da AGAL na Galeria das Letras durante os dous dias do Festigal como na manifestaçom do 25 de Julho.

 

Capa da revista
[clique aqui para ampliar]

Também no posto da AGAL poderá-se comprar o mapa A Nossa Língua no Mundo, que recolhe a vigência da nossa língua no mundo inspirado no mapa que apareceu no manual escolar de 1980 Língua, gramática metódica da língua galega , da autoria de Xoán Carlos Rábade, Xosé Ramón Pena e M. Carme Vázquez. Com este mapa, a Associaçom quer mostrar à cidadania galega, fale a língua que falar, que a nossa língua, para além de ser nossa, é compartilhada com pessoas de quatro continentes e vários países.

Mapa editado pola AGAL
[clique aqui para ampliar]

Quanto à programaçom específica para o evento, no posto da AGAL terám lugar apresentações de alguns dos últimos títulos da ATRAVÉS | EDITORA, em concreto Noente Paradise (Ugia Pedreira), Animais (Séchu Sende), Parecia Não Pisar o Chão. Treze Ensaios sobre as Vidas de Fernando Pessoa (Carlos Taibo) e a primeira adaptaçom mundial do Sempre em Galiza de Castelão para a norma internacional portuguesa. Ainda, será também apresentado o concurso Musicando Carvalho Calero, umha parceria entre a Associaçom Galega da Língua e Komunikando.net.

Atividades da AGAL no Festigal 2010

SÁBADO, 24 DE JULHO

Na Galeria das Letras:

  • 16h30 - Lançamento de Noente Paradise, de Ugia Pedreira. Com a presença de Ugia Pedreira, Anxo Quintela (jornalista da Rádio Galega) e Miguel R. Penas (diretor da ATRAVÉS | EDITORA).
  • 17h45 - Lançamento de Animais, de Séchu Sende. Com a presença de Séchu Sende e Xosé Antom Serém (ATRAVÉS | EDITORA). Quando finalizar, haverá concerto de banheira.

Na Galeria das Novas Tecnologias:

  • 20h - Apresentaçom do concurso Musicando Carvalho Calero. Intervirám Marcos Payno (Komunikando.net) e Valentim R. Fagim (presidente da AGAL)

DOMINGO, 25 DE JULHO

Na Galeria das Letras:

  • 17h - Lançamento de Parecia Não Pisar o Chão. Treze Ensaios sobre as Vidas de Fernando Pessoa, de Carlos Taibo. Com a presença de Carlos Taibo e Valentim R. Fagim.
  • 21h30 - Lançamento do Sempre em Galiza adaptado a norma internacional portuguesa. Com a presença de Fernando V. Corredoira (responsável pola adaptaçom), Camilo Nogueira (autor de um dos prólogos) e Miguel R. Penas.

 

Programa da AGAL para o Festigal
[clique aqui para ampliar]

Plano do Festigal com a distribuiçom dos diferentes espaços na ediçom 2009

 

NOTA: Todos os livros, as camisolas e os mapas poderám-se mercar no posto da AGAL, situado na Galeria das Letras do Festigal. Também será possível adquiri-los na loja Imperdível.

 

+ Ligações relacionadas:

Actualidade da Língua no PGL

Ortografia galega moderna: confluente com o português no mundo

Normas: Ortografia Galega Moderna

Consultá-las na Rede.

Consegui-las em papel.

Vítor Vaqueiro
Palavras a Espártaco
Palavras a Espártaco

Xoán Carlos Carreira
O pequeno é grande. A agricultura familiar como alternativa