AGAL lança um novo canal participativo de vídeos com dicas lingüísticas

AGAL lança um novo canal participativo de vídeos com dicas lingüísticas

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

Eduardo Maragoto - EmGalego

No passado 21 de dezembro a Associaçom Galega da Língua (AGAL) lançou no Twitter o consultório lingüístico @emgalego, que vai caminho já das quatrocentas pessoas seguidoras, mais de cem mensagens publicadas e várias dúzias de consultas respondidas. A partir de hoje, esta ferramenta vai-se complementar com um canal no Youtube em que se publicará ao menos um vídeo por semana. É convidada a participar toda pessoa que tiver um conselho lingüístico para compartilhar.

O presidente da AGAL, Eduardo Maragoto, anima a participar salientando que «para nós e para muitas outras pessoas esse conselho que nos dês é fundamental». Que tipo de conselho? «Pode ser umha palavra que começache a usar em certos ámbitos, umha frase que che pareceu importante para apoiar a tua expressom, umha pronúncia que começache a fazer bem a partir da pronúncia de determinadas palavras… o que quigeres», assinala Maragoto.

Os vídeos terám um máximo de duraçom de cento e quarenta segundos (dous minutos e meio) e poderám-se enviar ao endereço Este endereço de e-mail está protegido de spam bots, pelo que necessita do Javascript activado para o visualizar . Umha vez recebidos, publicarám-se tanto na conta @emgalego como no canal do Youtube. Recebirám prémio todos aqueles conselhos que se encontrarem entre os dez mais votados no final de ano.

No vídeo de apresentaçom, o presidente da AGAL começa esta série de dicas com umha que visa corrigir a expressom «ao melhor» propondo alternativas como «se quadra», «se calha» ou «se calhar».

 

Actualidade da Língua no PGL

Ortografia galega moderna: confluente com o português no mundo

Normas: Ortografia Galega Moderna

Consultá-las na Rede.

Consegui-las em papel.

Vítor Vaqueiro
Palavras a Espártaco
Palavras a Espártaco

Xoán Carlos Carreira
O pequeno é grande. A agricultura familiar como alternativa