Curso de Cultura Contemporânea Galega organizado pola AGAL

Curso de Cultura Contemporânea Galega organizado pola AGAL

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

PGL – A Associaçom Galega da Língua (AGAL) em parceria com a Cátedra UNESCO de Cultura Luso-Brasileira da USC organiza o Curso de Cultura Contemporánea Galega (CCCG), um espaço de reflexom acadêmica e profissional inter-disciplinar, que se desenvolverá em Santiago de Compostela entre os dias 27 de Abril e 5 de Maio.

Com o apoio da Deputaçom da Corunha, o Concelho de Santiago de Compostela e as Faculdades de Filologia e Ciências da Comunicaçom da USC, o CCCG nasce com os seguintes objectivos:

  • Apresentar a cultura galega contemporánea como um conjunto de produçons diverso, moderno, vivo e gerador de riqueza económica e artística.
  • Identificar os diferentes tipos de cultura predominantes na Galiza actual e conhecer alguns dos seus representantes e tendências.
  • Avaliar os pontos fortes e fracos das indústrias culturais galegas, compreendendo como a cultura pode representar um importante motor económico para umha comunidade.
  • Conhecer como e por que a cultura é empregue como uma ferramenta de coesom social.

Os assitentes ao curso receberám um certificado acreditativo de 30 horas (válido para concurso-oposiçom). Aliás, foi solicitado também um crédito da USC para todas as licenciaturas e diplomaturas das faculdades de Geografia e História, Filologia e Ciências da Comunicaçom. Para inscrever-se, é preciso enviar um co-e para o correio tesouraria[arroba]agal-gz.org com o assunto "CCCG" em que se indique o nome completo e o número de Documento de Identidade.

Os professores da USC Carlos Quiroga, Elias Torres, Ramom Flores das Seixas e José Pereira Fariña e o director de UNINOVA Gustavo Marcos serám os encarregados da parte teórica do curso. A parte presencial do CCCG integrará também umha série de mesas redondas em que participarám destacados agentes da cultura galega como Manuel Lourenzo, Séchu Sende, Anxo Quintela ou Sara Coleman e representantes de empresas e associaçons como A Central Folque, Vaca Films, a Sala NASA, o Xornal de Galicia, Xandobela, Etnoga, DeHistoria, Pazos de Galicia, Nove Grupo Gastronómico, AGASOL, Estaleiro Editora ou Komunikando.net.

O curso completará-se com 12 horas nom presenciais que compreenderám leituras, que serám entregues aos alunos polos organizadores, e a possibilidade de participaçom de um foro de debate na internet.

O desenho e desenvolvimento deste curso correm por conta de Holística. Consultora para a Lusofonia, S.L.

 

+ Ligaçom relacionadas:

Actualidade da Língua no PGL

Ortografia galega moderna: confluente com o português no mundo

Normas: Ortografia Galega Moderna

Consultá-las na Rede.

Consegui-las em papel.

Vítor Vaqueiro
Palavras a Espártaco
Palavras a Espártaco

Xoán Carlos Carreira
O pequeno é grande. A agricultura familiar como alternativa