Associaçom Galega da Língua

Últimos dias de inscrições para os derradeiros aPorto de 2012

Os cursos aPorto incrementaram este ano a oferta, fazendo possível a experiência aPorto já desde o mês de julho e não apenas em agosto. Contudo, as semanas vão passando e atualmente já só é possível inscrever-se para as estadias da segunda quinzena de agosto. Assim sendo, até o dia 13 será possível anotar-se para o aPorto que decorrerá entre os dias 20 e 24, e até o dia 20 para o que terá lugar de 27 a 31 deste mês.

Inscrever-se é tão simples como preencher um formulário on-line. Se as pessoas interessadas tiverem dúvidas, podem escrever para o endereço eletrónico portuguesparagalegos[arroba]gmail.com. O site www.aporto.org recolhe todas as informações e o vídeo da capa as imagens e declarações da versão de 2011 que, com certeza, farão crescer água na boca.

Continuar...
 
 

Fest-AGAL 2012: Como abrir um BRIC?

Disponiblizamos para descarregamento o terceiro número da publicaçom Fest-AGAL[PDF], editada pola Associaçom Galega da Língua (AGAL) com motivo do passado 25 de Julho. Com umha tiragem de 3.000 exemplares e 24 páginas (das quais dous terços em cor), a Fest-AGAL foi companheira de milhares de pessoas nos festejos do Dia Nacional da Galiza.

Continuar...
 
 

Paulo Padin Álvarez: “Há uma sobre-representação do reintegracionismo na esquerda e no nacionalismo que não tem porque ser necessariamente assim”

Paulo Padin Álvarez mudou primeiro de ideias e a seguir de língua, afirma que “menos mal que nos queda o Brasil”, fala em galego com a sua companheira bretão-galesa com quem irá a um aPorto acompanhados do seu miúdo Eume, que está em contacto com 5 línguas. De projetos como a Semente só pode dizer: eis o futuro.

Continuar...
 
   

AGAL voltará visibilizar a estratégia reintegracionista no Dia Nacional da Galiza

Por quarto ano consecutivo, a Associaçom Galega da Língua (AGAL) contará com um posto de grandes dimensões no Festigal, evento que decorre no Campus Vida de Santiago de Compostela os dias 24 e 25 de julho com motivo do Dia Nacional da Galiza. A entidade reintegracionista apresentará aí numerosas novidades.

Igual que o ano passado, o posto agálico estará situado na chamada Galeria das Letras, espaço focado para editoras e livrarias. Precisamente por esse motivo, as novidades editoriais da ATRAVÉS|EDITORA marcarám presença ali, bem como outros títulos que formam parte do fundo da loja on-line Imperdível, que vai ser desvirtualizada por um dia.

Continuar...
 
 

AGAL assistu à assembleia constitutiva da Mocidade Irmandinha

A Associaçom Galega da Língua (AGAL) foi umha das organizaçons convidadas à assembleia constitutiva da Mocidade Irmandinha, vinculada com o Encontro Irmandinho, organizaçom que este ano se cindiu do BNG. A AGAL estivo representada polo seu vice-presidente, Miguel R. Penas, e o tesoureiro, Manuel César Vila.

Os estatutos da nova organizaçom defendem a pertença do galego ao diassistema lingüístico galego-português, e comprometem-se a respeitar quaisquer opçons ortográficas para o idioma.

Continuar...
 
   

Pág. 24 de 50

Actualidade da Língua no PGL