Apresentação na Livraria Pedreira de ‘Bolcheviques’

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

img-20170201-wa0004

O 1 de fevereiro às 20:00 horas, na Livraria Pedreira apresentou-se a publicação conjunta Através-Xerais, Bolcheviques/Bolxeviques.

 

 

Participaram Teresa Moure (coordenadora do livro), Joel R. Gômez e Justo Beramendi (autores de dous artigos do livro), Xosé Antom Serém (Através Editora) e Manuel Bragado (Xerais).

 

 

Bolcheviques 1917-2017 (Através ) / Bolxeviques 1917-2017 (Xerais)
bolcheviquesbolxeviques
O primeiro lançamento de Bolcheviques 1917-2017 foi na livraria Pedreira, em Compostela, e a ele assistiu um grupo de mais de vinte pessoas num dia de pré-temporal. 

Apresentou Teresa Moure, os editores falamos um bocadinho e agradecemos à Teresa a ideia e a coordinaçom e aos autores o seu contributo. Às duas editoras pareceu-nos interessante a parceria feita.

Teresa Moure falou da génese do livro e de como chegou a bom termo. Comentou-se ademais que o livro é um achegamento ao fenómeno bolchevique na Galiza para conhecê-lo melhor, que nom se tratava nem dumha homenagem nem dumha condena, e que assim aparece na pluralidade de vozes que conformam os dous volumes, com 23 contributos. As e os autores provenhem ou do mundo da investigaçom ou da militáncia em organizaçons marxistas, e cuidou-se que houvesse contributos de mulheres e de homens. 

Falárom ademais Joel Gômez e Justo Beramendi, que explicárom os seus contributos. O primeiro sobre o relacionamento de Guerra da Cal co PCE nos anos da República e o segundo sobre as bases económicas da Revoluçom Russa em relaçom às ideias marxistas.

Os trabalhos estão assinados por Justo Beramendi, Xosé Manuel Carril, Oriana Méndez, Víctor Santidrián, Xoán Carlos Garrido, Julio Prada, Uxío-Breogán Diéguez, Francisco Rodríguez, Anxo Angueira, Antón Dobao, Natalia Poncela, Xosé Manuel Outeiriño, Rebeca Baceiredo, Mauricio Castro, Margarida Corral, Aurora Marco, Dionisio Pereira, Eliseo Fernández, Mario Regueira, Joel Gômez, José Emílio Vicente, Xosé Mexuto, Carlos F. Velasco e a própria coordenadora, Teresa Moure.

Depois desta apresentação em Santiago, estão previstos novos atos noutras cidades galegas. A próxima semana: em Pontevedra e depois A Corunha, Vigo e Ferrol.

img-20170201-wa0006

Valentim Fagim

Valentim Fagim

Nasceu em Vigo (1971). Professor de Escola Oficial de Idiomas,licenciado em Filologia Galego-portuguesa pola Universidade de Santiago de Compostela e diplomado em História. Trabalhou e trabalha em diversos âmbitos para a divulgaçom do ideário reintegracionista, nomeadamente através de artigos em diversas publicações, livros como O Galego (im)possível, Do Ñ para o NH (2009) ou O galego é uma oportunidade (2012). Tem realizado trabalho associativo na AR Bonaval, Assembleia da Língua de Compostela, no local social A Esmorga e na AGAL, onde foi presidente (2009-12) e vice-presidente (2012-15). Também é académico daAGLP.
Valentim Fagim

O post Apresentação na Livraria Pedreira de ‘Bolcheviques’ aparece primeiro no Portal Galego da Língua - PGL.gal.

Actualidade da Língua no PGL

Ortografia galega moderna: confluente com o português no mundo

Normas: Ortografia Galega Moderna

Consultá-las na Rede.

Consegui-las em papel.

Vítor Vaqueiro
Palavras a Espártaco
Palavras a Espártaco

Xoán Carlos Carreira
O pequeno é grande. A agricultura familiar como alternativa