Sites desenvolvidos

Sites desenvolvidos

Atenção, abrirá numa nova janela. PDFVersão para impressãoEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar
no Facebook Compartilhar
no DoMelhor

A nossa associaçom conta com uma equipa humana dedicada a desenvolver e manter alguns dos lugares mais destacados da net galega. Ainda que pontualmente fôrom criados outros sites para algumhas campanhas concretas, os principais sites desenvolvidos pola AGAL som os que seguem.

Portal Galego da Língua :: http://pgl.gal


O PGL (como é conhecido entre os seus visitantes) é sem dúvida a principal referência da AGAL na rede, tendo servido durante anos ao mesmo tempo como site de notícias e como site corporativo para a AGAL, entre outras funçons.

Hoje em dia é o sítio na rede que informa da atualidade da língua na Galiza, com notícias de produçom própria e licença de Creative Commons, o que o tem tornado também umha pequena agência de notícias sobre a língua da Galiza.

O PGL conta com umha importante secçom de opiniom onde colaboram (e onde começárom) algumhas personalidades habituais da imprensa galega.

Blogues agal-gz :: http://blogues.agal-gz.org


Este é o servidor de blogues do Portal Galego da Língua. Os blogues hospedados neste servidor pertencem a sócios ou sócias da Associaçom Galega da Língua (AGAL), público visitante do PGL, Centros Sociais da Galiza e outras entidades e/ou projectos.

Os Blogues agal-gz trabalham como uma comunidade. Cada nova entrada aparece no blogue em que foi criada, mas também é directamente publicada na capa geral. Desta maneira, é fácil conhecer as novidades publicadas pelos membros da comunidade.

Nesta altura há mais de cinquenta blogues hospedados no nosso servidor.

Dicionário e-Estraviz :: http://estraviz.org


O mais completo dicionário galego em linha, o Electrónico Estraviz (e-Estraviz), é um dos mais completos manuais das línguas románicas publicados em internet, e o mais contrastado no que à variante galega da nossa língua diz respeito, pois conta com mais de 125 mil entradas.

Como bom dicionário manual, o e-Estraviz possui o léxico mais fundamental e mais completo possível, quer dos ramos científico-técnicos quer das expressões mais populares.

Este Dicionário vai destinado para ser utilizado por toda a lusofonia, mas, nomeadamente, pola cidadania galega. Aliás, é válido para aqueles que se dizem seguidores de uma norma "isolacionista" (na realidade, ainda hoje nom há um "Dicionário Normativo Oficialista" a este nível).

O e-Estraviz é um primeiro passo que tenta dotar de mais um instrumento de trabalho todos os galegos, e mesmo também fazer um humilde contributo para a lusofonia que poderá reconhecer, destarte, léxico galego como próprio.

Foros PGL :: http://foros.pglingua.org


Opine e debata o que quiger. Este é o seu fórum! Seja simplesmente respeitoso, e desfrute.

Coloque aqui as suas opiniões e as suas refexões sobre o posicionamente e a estratégia do reintegracionismo na Galiza (em geral, ou em particular).

Neste foro colocaremos argumentos por volta do conflito linguístico não só para as pessoas poderem debater livremente sobre eles mas para que os interessados no tema possam esclarecer o seu pensamento.

Imperdível :: http://imperdivel.net


A Loja on-line Imperdível é um projecto da Associaçom Galega da Língua (AGAL) dirigido à distribuiçom de produtos relacionados co mundo do reintegracionismo e a lusofonia em geral, que normalmente som de difícil localizaçom ou compra em certos âmbitos, ou bem que por circunstâncias de infra-estrutura a sua adquisiçom é muito difícil.

A equipa da Imperdível está formada por um amplo número de gente dedicada a manter o sítio tanto no que se refere aos aspectos técnicos como aos de produçom e logística. Todos e todas trabalhando para que a sua encomenda seja gerida da melhor maneira possível, cumprindo ao máximo com os prazos e requerimentos de qualidade que precisa um projecto destas características.

Planeta NH :: http://planeta.agal-gz.org


Projecto lúdico criado na Galiza para toda a Lusofonia. Participa elaborando Jogos sobre os teus temas de interesse. É uma ferramenta para melhorar a nossa língua e para sabermos mais dos habitantes que moram o planeta NH. O Planeta NH é toda a gente.

Um dos seus maiores atractivos é ser como um bebé que há que alimentar. O saber humano é quase infinito e resta muitíssimo por implementar. Quem achar qualquer vazio pode-o preencher.

Os questionários que o jogo apresenta hoje som fruto da generosidade de várias pessoas que responderam ao nosso apelo e contribuem desinteressadamente na criaçom de jogos voltados para as mais variadas temáticas.

Actualidade da Língua no PGL

Ortografia galega moderna: confluente com o português no mundo

Normas: Ortografia Galega Moderna

Consultá-las na Rede.

Consegui-las em papel.

Vítor Vaqueiro
Palavras a Espártaco
Palavras a Espártaco

Xoán Carlos Carreira
O pequeno é grande. A agricultura familiar como alternativa