Amigos

Duas horas na Gramola

Duas horas na Gramola

Olá! Som Gábri, estudo Filologia Portuguesa e som voluntário. Esta sexta eu e mais o meu aprendente, Guillem, um rapaz mallorquí que está a estudar Filologia Inglesa aqui, decidimos combinar por vez primeira. Antes nom puderamos por isso dos exames, mas agora que já estamos livres aproveitamos o último dia antes do Entruido.
Fomos tomar algo à Gramola, por isso de ir a um lugar onde pudessemos falar tranqüilamente e, como costuma acontecer nestes casos, o que começa com a típica conversa metalingüística de "diz-se" e "nom se diz" acabou convertendo-se numha conversa interesantíssima de duas horas.

Guillem e Gábri na Gramola

Voltaremos a combinar a próxima quinta ou a próxima sexta, pois temos que aproveitar estes dias de festas para descansar (e ele para conhecer o Entruido de Ginzo hehe)

Escrito em 18-02-2007, na categoria: Voluntários em acçom
Chuza!

4 comentários

Comentário de: Caminhante [Visitante]  
Caminhante

Acho que se diz ‘Ginzo’ e nom se diz ‘Ginço’ ;-)

19-02-2007 @ 15:42
Comentário de: Gábri [Visitante]  
Gábri

Tinha dúvidas, mas como nom podia olhar no Topogal procurei no PGL e vim que há dúvidas. Afinal decidim mudá-lo :)

21-02-2007 @ 23:40
Comentário de: gentalha [Membro]  
gentalha

frikis

28-02-2007 @ 13:04
Comentário de: suso [Visitante]  
21-05-2007 @ 10:56
    O voluntariado pola língua é um programa gratuito que pretende pôr em contacto pessoas que falam galego habitualmente com pessoas que por diversas razonsnom tenhem maneira de treinar a língua oralmente para avançar na sua aquisiçom. No programa Voluntariado pola Língua participam pares de voluntários ou voluntárias e aprendentes: Os voluntários e voluntárias tenhem a oportunidade de introduzir outra pessoa no uso da língua oral, dando-lhe um ámbito de comunicaçom do qual o aprendente nom dispom. Se queres participar ou informar-te envia-nos um correio a voluntariado[arroba]agal-gz.org ou informa-te aqui. Se já participas conta-nos os teus encontros com o teu par e envia-nos as tuas fotos ao mail do voluntariado e publicaremo-las neste blogue.

      Busca

    powered by b2evolution CMS