Amigos

Chije e Gerardo: Da Coreia à Galiza

Chije e Gerardo: Da Coreia à Galiza

Lee Chije é umha rapariga de 21 anos da Coreia do Sul que participa no programa de voluntariado. É umha das participantes mais activas e mais mediáticas, pois para além de interessar-se imensamente pola língua e cultura galegas e de aprender a um ritmo surpreendente, participou na conferência de imprensa do dia 16 e foi entrevistada pola Rádio Galega.

Hoje fomos entrevistá-la e, felizmente, chegamos ao seu quarto no melhor momento possível: Durante as suas aulas de galego com o seu professor companheiro de conversa, Gerardo Uz.

Gerardo e Chije

Gerardo: Esta é a nossa terceira aula, é umha experiência mui gratificante. Estamos a misturar conversa com algumhas noções escritas, tentando ver nas conversas o panorama sociolingüístico. Umha das cousas que mais surpreendem a Chije é o facto de que muitos pais e mães eduquem os seus filhos em castelhano e se perda assim a nossa língua nas gerações mais jovens.
Agora mesmo Chije está aprendendo vocabulário e verbos. Algumhas cousas como a colocaçom dos pronomes ou o facto que que os possessivos levem artigo parecem-lhe estranhas e difíceis, mas mesmo assim ela progressa admiravelmente... percebe-se de que os seus amigos lhe aprendem muito galego também. Estou muito satisfeito com ela, mas ela diz que eu sou um pouco sério (risos)

Chije Os amigos dizem que ele é muito engraçado, mas comigo é um pouco sério, sim... (risos). Gerardo é o meu professor favorito.

Gerardo Bom... nom gosto da palavra professor... (risos) prefiro a palavra "amigo" ou "companheiro de conversas" para este caso, som expressões mais apropriadas. A verdade é que ela também é a minha aprendente favorita: nunca ninguém atendeu tanto ao que digo.

Escrito em 27-02-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Chuza!

Sem comentários ainda

    O voluntariado pola língua é um programa gratuito que pretende pôr em contacto pessoas que falam galego habitualmente com pessoas que por diversas razonsnom tenhem maneira de treinar a língua oralmente para avançar na sua aquisiçom. No programa Voluntariado pola Língua participam pares de voluntários ou voluntárias e aprendentes: Os voluntários e voluntárias tenhem a oportunidade de introduzir outra pessoa no uso da língua oral, dando-lhe um ámbito de comunicaçom do qual o aprendente nom dispom. Se queres participar ou informar-te envia-nos um correio a voluntariado[arroba]agal-gz.org ou informa-te aqui. Se já participas conta-nos os teus encontros com o teu par e envia-nos as tuas fotos ao mail do voluntariado e publicaremo-las neste blogue.

      Busca

    powered by b2evolution free blog software