Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution

      Sem Título (Galego na Escada)

      Sem Título (Galego na Escada)
      [youtube]ugNx8PZzA5o[/youtube]
      Sem Título (Galego na Escada), 1'09''

      Facéndose eco do tópico, o periodista italiano Lino Cascioli escribiu en Il Messagero: ?Quando un galiziano é arrivato a metá della scala, giá non si ricorda più se sta salendo o scendendo?.

      RIVAS, Manuel: Toxos e flores, Edicións Xerais de Galicia, Vigo, 1992, pág. 69.

      Seis meses após termos criado em Angueira de Suso a categoria Yo Tube Un Sueño publicamos nela a nossa primeira vídeo-criaçom.

      Quigemos esperar até hoje para inaugurarmos a susodita categoria (concebida para servir de arquivo das nossas vídeo-artistadas) porque hoje é o undécimo aniversário da gravaçom da que humildemente consideramos a nossa ópera prima (tanto no significado que em galego-português se lhe dá ao término quanto no que se lhe dá em castelhano-espanhol) no setor do audiovisual.

      Com efeito, Sem Título (Galego na Escada) foi gravado (em Video 8) na Estaçom de Autocarros de Vigo na sexta-feira, 8 de Dezembro de 1995, Imaculada Conceiçom (é dizer, tal dia como hoje, há onze anos) e editado (em U-matic) na Faculdade de Belas Artes da Universidade de Salamanca três-quatro dias depois, na segunda 11 e terça-feira, 12 de Dezembro de 1995.

      Esperamos seja do seu agrado.

      Agradecimentos

      Devido à sua curtíssima metragem, 1?09??, nom me pareceu conveniente pôr créditos ao final da peça, assim que aproveito as características deste meio para agradecer publicamente a sua inestimável ajuda às pessoas e entidades que desinteressadamente colaboraram comigo na realizaçom da mesma.

      Muitíssimo obrigado (in order of appearance):

      Faculdade de Belas Artes da Universidade de Salamanca, por emprestar-me a vídeo-câmera durante a ponte da Imaculada-Constituiçom de 1995;

      -Ao Manuel López (Cafetaria El Alba, Av. A. R. Castelao, 9, Bueu), gaiteiro! por emprestar-me o seu traje de galego (galician national costume);

      -Ao pessoal da Estaçom de Autocarros de Vigo por mudar para mim o sentido da marcha da escada rolante da estaçom (da que nom estava fora da ordem) e permitir-me tomar emprestado o cabo alongador da árvore de Natal (no battery);

      Pastelaria-Gelataria Velvet (Estaçom de Autocarros de Vigo), por botar-me um outro cabo alongador (o da árvore de Natal nom era suficiente para chegar até a tomada);

      -Ao José Maria Duram Medranho, o homem da câmera (O José, que na actualidade reside em Berlim, e mais eu somos velhos amigos e ex-residentes no C.M. Rodrígues Cadarso, residência universitária compostelana onde no ano acadêmico 1989-1990 nos conhecemos e co-fundamos, junto com João Miguel Lombardeiro, Marcelo Maneiro, Franjo Padín e outras/os, a saudosa revista Eis). Um agradecimento muito especial para ele.

      -Ao Javier Tamames, técnico de audiovisuais da Faculdade de Belas Artes da Universidade de Salamanca, por sentar este pobre desgraçado à sua mesa (de ediçom).

      Escrito em 08-12-2006, na categoria: YO TUBE UN SUEÑO
      Chuza!

      11 comentários

      Comentário de: o operador da câmara [Visitante]  
      o operador da câmara

      beleza susinho! Logo de tanto tempo esse video nao perdeu a sua pertinência! Bom trabalho.

      08-12-2006 @ 15:24
      Comentário de: camarada 64 [Visitante]  
      camarada 64

      http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2181862

      Susinho,

      Llegeix aquest article de Vilaweb. Juntament amb un de El Periodico, s’està fent força ressò de la proposta del canvi d’horari gallec proposat pel BNG. El que trobo vergonyós és que no es mencioni que la campanya ja la va engegar el seu dia la va-ca. Xoriços!, furta-mantes!, dropos!, copiaires!, motllos!.

      Els has de contestar:

      cartadirector@elperiodico.com

      11-12-2006 @ 00:20
      Comentário de: ra [Visitante]  
      ra

      XDDDD

      11-12-2006 @ 09:48
      Comentário de: o' lombar [Visitante]  
      o' lombar

      Estupenda performance, carão. Obrigado pela recordação.

      11-12-2006 @ 12:48
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Que bom voltar da “ponte” no Porto e topar os vossos amigáveis comentários feitos desde Berlim, Barcelona e Vigo! Muitíssimo obrigado, amigos! :)

      11-12-2006 @ 15:46
      Comentário de: ra [Visitante]  
      ra

      ti tamén estiveches no Porto? case nos vemos…

      12-12-2006 @ 08:41
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      Estivem, estivem. Assim que vós também estivestes… Acabo de lê-lo no blogue do luis_en_tránsito mas nom entendim nada… Teria sido ‘estupén’ topar-nos :-)

      12-12-2006 @ 10:46
      Comentário de: ra [Visitante]  
      ra

      non, non estivemos. tiñamos pensado ir, pero ao final luis non organizou nada e, xa se sabe que se ra non organiza, non o fai ninguén.
      pero sería estupén-dísssimo!!!

      12-12-2006 @ 19:59
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      luis_en_tránsito_en_garrafado, tou a ver. Já agora, Rainho, pode-se saber de que rias antes? Era do meu vídeo ou era de quê?

      13-12-2006 @ 11:53
      Comentário de: el niño de la guía [Visitante]  
      el niño de la guía

      Fiquei sem palavras hahahaha

      13-12-2006 @ 21:16
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Ficaches “sem palavras” mas nom “sem comentários". Muitíssimo obrigado, caro!

      14-12-2006 @ 11:31