Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      free blog software

      ?Foto Suso? e ?Pescados Suso? (Guitiriz)

      ?Foto Suso? e ?Pescados Suso? (Guitiriz)

      Como digem, no último verao figem com a Teresa umha viagem de umha semana (de 29 de Julho a 6 de Agosto) polo litoral do Principado das Astúrias.

      De regresso a Compostela (no domingo, 6 de Agosto de 2006) a Teresa e mais eu figemos escala em Guitiriz.

      A nossa escala tinha dous importantes objectivos: tomar um café com a Mónica e o Aldán (grandes amigos que, com motivo do Festival de Pardinhas, alí se topavam) e fotografar os dous susoditos estabelecimentos comerciais que, segundo o guia QDQ, existiam na vila chairega: Foto Suso e Pescados Suso.

      Embora topamos fechada a caseta de Información y Turismo e, portanto, nom pudemos fazer-nos com o plano de rigor (eu chorar chorei no domingo à tarde :( nom resultou difícil dar com a céntrica Foto Suso, sita no número 3 da Calle General Mola (General Mola!!!??? Simbologia fascista fora da Galiza! Nom mola! Amola!).

      Porém Pescados Suso parecia já nom estar onde segundo o guia QDQ se supunha devia estar, no número 1 da adjacente Calle Diputación. Ao menos exteriormente nom havia nengum sinal que figesse pensar que a susodita peixaria se topasse trás a persiana metálica da mini galeria comercial que topamos no seu lugar.

      Com a insatisfacçom do trabalho a meio fazer liguei para a Mónica e o Aldán para ver por onde andavam. Estavam em Pardinhas a curtir o Festival organizado pola Associaçom Cultural Xermolos. Combinamos no campo da festa.

      Indo de carro ao encontro do casal amigo, foi-se-me a vista para umha carrinha branca que, com letras serigrafiadas em vermelho e azul, estava arrumada no eido dumha grande vivenda unifamiliar situada ao pé da estrada de Pardinhas.

      De quem seria aquela carrinha que arrastando o meu olhar como um imã me fijo parar o carro (guiava eu) e descer para fazer-lhe umha foto? Com efeito, caras/os amigas/os, aquela carrinha pertencia a Pescados Suso!

      Alertado polos ladridos dos cães saiu à janela do primeiro andar um tatuado motard que resultou ser o Suso propriamente dito. Desculpei-me perante o meu tocaio por aquele aparente allanamiento de morada chairega &#59;) e dei-lhe umha merecida explicaçom. O Suso, que ficou satisfeito com a verdade, confirmou-me que a sua peixaria, naquele dia fechada por descanso dominical, estava onde o guia QDQ dizia...

      Paramos para tomar um café e afinal ficamos a cear e a dormir. E é que a Teresa e mais eu podemos ser quase tam bons hóspedes como bons e generosos anfitriões som a Mônica e o Aldán :D

      Chuza!

      2 comentários

      Comentário de: el niño de la guía [Visitante]  
      el niño de la guía

      Vas criar um novo género, o susismo

      05-12-2006 @ 22:16
      Comentário de: suso [Membro]  
      11-12-2006 @ 13:32