Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution

      Paula Sanmartin

      Paula Sanmartin
      paula sanmartin as flavia sandalo
      Paula Sanmartin em "Flávia Sândalo no Panóptico de Bentham"
      (Café Teatro Garigolo, Compostela, 30 de Junho de 2005). Foto: Teresa Díaz.

      Hoje trazemos a esta secçom de Angueira de Suso, denominada ?guest artist?, umha convidada muito especial: a actriz Paula Sanmartin. E trazemo-la por três razões fundamentais:

      1. Porque hoje, terça-feira, 10 de Outubro de 2006, às 21h30, na compostelana Sala Nasa (o mesmo local onde se estreara em 2 de Novembro de 2004) terá lugar a derradeira representaçom de ?Flávia Sândalo no Panóptico de Bentham?, o ?solo? teatral da Paula.

      2. Porque após o espectáculo teatral e na mesma Sala Nasa terá lugar a estreia mundial de ?Flávia Sândalo e o Falo de Shiva?, curtametragem protagonizada pola Paula e rodada, segundo me digeram, ao mais puro estilo ?bollywoodense?.

      3. Porque Paula... é a minha irmã! A minha irmã mais nova!

      A de hoje é a despedida do último dos três espectáculos que a minha irmã Paula tinha em cartaz: ?Virgens? (junto com a Sonia Méndez e mais a Andrea Álvarez), ?Um Par de Hóstias em Vinagre? (com a Sandra Lesta) e ?Flávia Sândalo no Panóptico de Bentham? (a sós). E é que daqui a duas semanas a Paula, emulando a própria Flávia Sândalo, fai as malas e voa ao Brasil. No ?País Tropical? e durante um aninho inteiro terá a oportunidade de ampliar a sua formaçom enquanto actriz, aperfeiçoar o seu galego e correr todo tipo de aventuras. Boa viagem, minha irmãzinha!

      A minha irmã Paula e mais eu fomos parceiros em vários projectos de Terrorismo Cultural (T.C.) e isso é algo do que, como irmao mais velho que sou, me sinto muito orgulhoso:

      Enquanto ?guerrilheiros de salom? da Fre.Li.Mo. (Frente de Libertaçom do Morraço), figemos ?apologia do interiorismo? juntos no ?Aturuxo Bar? de Bueu (7 de Novembro de 1999), na Casa da Cultura de Seixo (20 de Novembro de 1999) e no compostelano ?Pub Torque? (o que hoje é o ?Camalea?) dentro da digressom de apresentaçom do especial ?morracismo? do ?Arre!?, suplemento do ?Xó!?, a voz que parava as bestas (?Arre!? Nº 14 / ?Xó!? Nº 34).

      Também enquanto guerrilheiros da Fre.Li.Mo. em Novembro de 2000 subimos juntos ao palco do ReboloRock. Nom se pode dizer que aquela noite triunfáramos precisamente, ainda que nos sentimos sobradamente recompensados quando dias depois lemos no ?Faro de Vigo? a indignada ?notificaçom de recepçom? do na altura alcaide popular de Bueu, Tomás Barreiro (TER, 28-NOV-2000).

      Dei-lhe umha maozinha com o incendiário pregom da ?Queima do Pássaro Mau Agoiro? (Domingo, 17 de Fevereiro de 2002) quando o Concelho de Bueu chamou para que o lê-se a minha irmã, que daquela tinha atingido a popularidade televisiva graças à interpretaçom da personagem de Áurea na série Mareas Vivas.

      A Paula meteu-se na pele da mítica Marelinha Monroe para cantar-lhe os ?parabéns? à Via Anti-Colonial Activa (VA-CA) no seu III Níver (celebrado no compostelano C.S. O Pichel em 11 de Outubro de 2005, amanhã fai um ano) e na Ultranoite Mítica da Sala Nasa (23 de Dezembro de 2005) voltou a interpretar o papel da ?vaca ruiva e patriota galega?. Em ambas as duas ocasiões eu também andava por alí perto.

      Amigas e amigos, já sabedes, hoje à noite tedes umha cita inescusável na Sala Nasa com a Paula Sanmartin!

      Paulinha, muita merda esta noite e grandes sucessos hoje e sempre! Beijinhos!

      Escrito em 10-10-2006, na categoria: GUEST ARTIST
      Chuza!

      2 comentários

      Comentário de: [Visitante]
      Zé

      Um abração, Susinho!!! Foi óptimo vê-lo onte por aqui!

      15-10-2006 @ 17:00
      Comentário de: suso [Visitante]
      suso

      Meu dito, meu feito! Muitíssimo obrigado, caro Zé! O pascer, ehem, o prazer foi meu ;-)

      16-10-2006 @ 10:48