Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by open-source CMS software

      'susoditos' estabelecimentos comerciais (I)

      'susoditos' estabelecimentos comerciais (I)
      suso suso suso

      Na passada sexta-feira, máquina fotográfica em riste, fum à compostelana Rua de São Pedro disposto a fazer-lhe uma foto à loja de fotografia que, chamada igual que eu, alí havia.

      Recordo ter feito umas fotos ?tipo passe? em ?Foto Suso? mas tenho que confessar nom ter-me apercebido da sua desapariçom (esta deveu acontecer -segundo ontem me contava um amigo dotado de elefântica memória- haverá uns seis anos).

      Desde havia algum tempo rondava-me a cabeça a ideia de fazer e coleccionar as fotos dos numerosos estabelecimentos comerciais que, homónimos meus, existem ao longo e largo do país. Agora que tenho o meu próprio blogue pessoal creio que chegou a hora de encetar a coleccçom.

      Infelizmente ?Foto Suso? já nom existe, mas na Rua de São Pedro (Compostela) ainda ficam dous ?susoditos? estabelecimentos comerciais: uma sapataria (?Calzados Suso?, Nº 17-19) e um cabeleireiro (?Peluqueria Suso?s?, Nº 115).

      Chuza!

      5 comentários

      el niño de la guía

      Se recordo bem, a “peluquería” é dum policia que trabalha ilegalmente ai. A cousa é que os polis tenhem dedicaçom exclusiva (penso) e el corta o pelo igual. O dono do bar do lado “Bar O Cruceiro” cháma-se Suso também :D

      15-06-2006 @ 21:36
      Comentário de: ra [Visitante]
      ra

      uis, teño que mandarche as fotos do angueira

      16-06-2006 @ 09:16
      Comentário de: ra [Visitante]
      ra

      porcier, se te chamases vigo aquí teríalo moito máis fácil pra atopar establecementos vigoditos. hai miles

      16-06-2006 @ 09:19
      Comentário de: suso [Visitante]
      suso

      O que me contas, el niño de la guía? E que fam os de “assuntos internos” que nom lhe retiram a placa ao meu tocaio? :D

      16-06-2006 @ 17:34
      Comentário de: suso [Visitante]
      suso

      Se me chamasse Vigo teria-o muito mais fácil, com efeito querido Ra, o que acontece é que Vigo é um nome bem mais frequente como topónimo do que como antropónimo:

      Para além da cidade olívica, nos Concelhos de Boqueixom, Cambre, Carral e Paderne há cadansua freguesia chamada Vigo; Vigo é também um lugar da freguesia de Mariz (Concelho de Chantada); no Principado das Astúrias, na Seabra samorana e no estado de Indiana (EE.UU.) tenhem o seu Vigo também.

      Porém, homens chamados Vigo só conheço o actor Viggo Mortensen, o diretor Jean Vigo e mais o humorista Vigo T. Arrocet ;-)

      P.S.: E envia-me as fotos do Anghara/Angheira quando puderes, Ra, nom te agobies :-)

      16-06-2006 @ 17:42