07-02-2008

  17:41:32, por Lugris   , 307 palavras  
Categorias: Escrever nom é mau, Abecedário

Escreve o abecedário!

Lembras-te do Cadáver Esquisito "Há umha certa luz incompreensível na distáncia"? Pois agora envio-te umha nova proposta para seguirmos a jogar com a literatura.
Trata-se da iniciativa "Escreve o abecedário". De quê é que se trata?

Pois é bem simples: trata-se de escrever umha série de textos, com vontade literária, que contenham só palavras que comecem sempre pola mesma letra. Por exemplo, textos que contenham palavras que comecem so pola letra A, ou polo B, polo C, etc... E também, se es capaz ou queres intentá-lo, textos que contenham palavras que comecem por cada umha das letras do abecedário e colocadas obrigatoriamente por orde alfabética. Por exemplo, um texto que comece: "Ainda baixavam carros da estrada ferrolá...". Podes ver os primeiros textos feitos com o A, o B, o C e o D no meu blog.

Como no caso do Cadáver Esquisito, as normas e a forma de funcionamento som poucas e simples. A participaçom será por meio dos corrreios electrónicos: em quanto tenhas um texto, envias-mo (ilugrisarrobahotmailpontocom), eu eu subo-o ao meu blog. Assina-o, com o teu nome ou pseudónimo.
Podes enviar este convite a quantas pessoas desejes.
O resultado? Um feixe de textos curiosos e participativos, prontos para podermos seguir a jogar com eles.
As condiçons, ao igual que na anterior ocassom, é que os textos devem ser feitos em galego-português (independentemente de qualquer normativa).
Umha mesma pessoa poderá participar quantas vezes desejar, empregando a mesma ou diferentes letras para construir os seus textos.
Permite-se a cópia, o plágio, o calco, e a aportaçom inspirada em obras doutras pessoas (participantes ou nom nesta rede).

Mais umha vez, ficas convidada/o a participar, se queres, se podes, neste experimento, neste jogo.

Lemo-nos na rede. Vemo-nos na literatura. Omnia sunt comuna!

1 comentário

Comentário de: GIOVANAN MÁRCIA [Visitante]  
GIOVANAN MÁRCIA

A
B
C
EU VOU TE ESCREVERA

04-02-2011 @ 19:19