20-06-2012

  22:05:12, por cshenriqueta   , 57 palavras  
Categorias: Actividades

Cacharela popular na zona velha

A praça da Peixaria Velha acolherá a noite de 23 de junho, este mesmo sábado a partir das 21 horas, a festa tradicional da chegada do solstício do verao. Haverá música tradicional, pam com chouriços de graça e refrigerantes para passar a noite à volta das lumeiradas do mês de sam joám.

Aguardamos-vos para gozar dumha noite de festa.

27-02-2012

  00:23:46, por cshenriqueta   , 106 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia, Actividades

Dia 1: Ceia polo Dia Internacional da Mulher Trabalhadora

Quinta-feira, primeiro dia do mês de março, recuperamos as comidas do Centro Social.

A partir das 21,30 horas poderemos degostar umha comprida ementa de:

- Arroz negro com chipirons
- Escacho com puré de couve-flor
- Taça de chocolate com noz e bolacha

Lembrai que podedes escrever para o nosso correio para participar neste evento de encontro ao redor da gastronomia do local.

A umha semana vista da celebraçom do Dia Internacional da Mulher Trabalhadora, o Centro Social Henriqueta Outeiro soma-se aos atos que decorrerám na Galiza baixo o manto lilás das marchas feministas. Teremos ocasiom para falar da libertaçom sexual e de gênero ao calor desta boa ceia.

Vem-te!

17-11-2011

  03:25:24, por cshenriqueta   , 72 palavras  
Categorias: Actividades

Amanhá, Magusto

Sexta-feira dia 18 temos reservado o cruzeiro de Sam Pedro para conmemorar com castanhas e música tradicional a chegada desta época do ano. A partir das 20 horas poderedes encontrar-nos no lugar à beira do lume e das gaitas, sempre que o tempo o permitir!
Passa um bocado da noitinha junto a nós, e terás castanhas de graça.

Lembra: a partir das 20 horas, no cruzeiro de Sam Pedro, Magusto do Centro Social Henriqueta Outeiro!

15-11-2011

  12:35:16, por cshenriqueta   , 122 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Ceia de homenagem a Alfonso Cano

A semana passada morria combatendo o líder revolucionário Alfonso Cano, comandante das FARC-EP colombianas. Para as pessoas que trabalhamos no Centro Social Henriqueta Outeiro, Alfonso e os seus predecesores; Alfonso e as milhares de combatentes que mantenhem o pulso a um dos mais sanguinários estados burgueses do planeta, som estrelas vermelhas que alumeam o caminho da revoluçom socialista.

Como sabedes, nos últimos meses estamos reunindo-nos no local para homenagear com umha boa ceia aquelas pessoas ou acontecimentos históricos que nos merecem reconhecimento.

Este ano político figemo-lo à volta do Dia da Galiza Combatente e O Piloto, o mês passado. Agora em Novembro viramos a olhada cara Colômbia.

Será quinta-feira dia 24, e a ementa...
- Creme de cogumelos
- Raxo com maçá
- Taça de chocolate

27-09-2011

  01:55:53, por cshenriqueta   , 140 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Vamos! Mais um ano de cozinha de categoria

Começamos o curso gastronómico 2011/2012 com umha ementa curiosa que nom deixará indiferentes as pessoas comensais. Paco está de volta e receberemo-lo como se merece: com um jantar feito com a mestria das suas maos, nom podiam ser outras!

Achegai-vos a tomar com nós...:

- Salada de espinafres e queijo de cabra
- Estufado de tenreira com caramelo de pimenta
- Copa de pêssego

A ceia, que decorrerá sexta-feira dia 30 a partir das 22 horas, fecha o mês de Setembro e dá passagem ao mês das castanhas, o mês da Galiza Combatente em que lembraremos o guerrilheiro José Castro Veiga, O Piloto, derradeiro guerrilheiro em ser baleado pola Guardia Civil, na altura de 10 de Março de 1965. Foi chefe do Estado Maior da III Agrupaçom Guerrilheira de Galiza, e operou em grande parte do território nacional, nomeadamente no oriente e suleste.

O Piloto, és dos nossos!

14-07-2011

  12:50:21, por cshenriqueta   , 270 palavras  
Categorias: Local Social

Centro Social Henriqueta Outeiro lamenta e condena agressom sofrida

Centro Social Henriqueta Outeiro sofreu umha agressom na madrugada do passado 10 de julho. Este espaço de convívio e trabalho da esquerda independentista compostelana, assim como sede nacional de BRIGA e NÓS-UP, apareceu com as três fechaduras bloqueadas e umha pintagem insultante contra NÓS-UP e a algumhas das e dos seus militantes.

Nom é a primeira vez que sofremos umha agressom. Há uns meses fôrom pintadas nazis.

Sabemos que a direçom de Causa Galiza nada tem que ver com estes lamentáveis factos, perjudiciais para o conjunto do movimento.

É a primeira ocasiom na que somos atacados por pessoas aparentemente enquadradas no nosso próprio espaço político: a esquerda independentista. Isto ocasiona-nos um grande pesar, principalmente porque os e as sócias do CSHO sempre achamos como positivo o debate franco de ideias, sem subterfúgios de nengum tipo, dentro daqueles que luitamos por um mesmo horizonte de libertaçom nacional e social de género.

A responsabilidade de que a luita ideológica esteja sendo substituída pola agressom material direta há que procurá-la no ambiente extremadamente conflitivo que estamos a viver dentro da esquerda independentista, e naqueles que nom contribuem claramente a extirpar estes comportamentos de setarismo atroz. Entendemos, portanto, necessário que os distintos coletivos que conformam o heterogéneo mundo do independentismo marquem claramente as limites e rejeitem atitudes, como a sofrida por este Centro Social ou o CS Lume! de Vigo; que convertem a diferencia política legítima em comportamentos indignos a combater.

Aproveitamos para desejar um feliz Dia da Pátria a tod@s aquel@s que luitam por umha Galiza cive, socialista e feminista, e com @s que, com certeza, coincidiremos desde o respeito em multidom de batalhas.

01-07-2011

  01:32:22, por cshenriqueta   , 94 palavras  
Categorias: Actividades

Primeira cacharela do CSHO na Peixaria Velha

Dúzias de pessoas dançárom, comêrom e falárom ao calor das brasas veraniegas da cacharela do solstício de verao que organizou pola primeira vez o Centro Social Henriqueta Outeiro nas ruas da nossa cidade. A Peixaria Velha acolheu a lumeirada, acompanhada de chouriços de graça e um balcom de refrigerantes e outras bebidas. Com esta singela proposta, milhares de lugares do País recebem o verao com outras tantas milhares de fogueiras.

Oxalá que as cacharelas de Compostela tenham ajudado a depurar a cidade do mau agoiro ultracatólico que se instalará desde segunda-feira na câmara municipal.

22-06-2011

  03:06:29, por cshenriqueta   , 66 palavras  
Categorias: Actividades

Cacharela do solstício de verao

Na Peixaria Velha, imos organizar umha cacharela. A chegada do solstício com as noites mais breves do ano, anuncia umha mudança de ciclo em que estas volverám medrar até o inverno.

Quinta-feira dia 23, passa-te a tomar uns chouriços com pam de graça e a beberes algo pola zona velha. Várias lumeiradas amenizarám umha noite tradicional nas festas populares galegas. Entre elas, polo primeiro ano, a nossa!

27-05-2011

  14:54:51, por cshenriqueta   , 66 palavras  
Categorias: Gastronomia

Ceia despedida de Paco

Quinta-feira passada Paco foi despedido no nosso local por algumhas amizades antes de emigrar. Até que volva, do CSHO queremos parabenizá-lo polas ensinanzas que nos deixa, e procuraremos inspirar-nos nelas para continuar com o trabalho culinário que tantas alegrias nos deu.

Nessa noite, Paco recebeu dous presentes e alguns aplausos como pequeno gesto de reconhecimento.

Sorte no teu destino, e adiante a cozinha do Centro Social!

17-05-2011

  01:24:41, por cshenriqueta   , 125 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia, Actividades

Paco emigra, e nós despedimo-lo com umha ceia. Vem desejar-lhe boa viagem!

O nosso chefe de cozinha Paco vai estar fora do País um tempo... e imo-lo botar de menos, e em falta. Mas isso nom evita que "celebremos", como mandam as tradiçons, esta despedida com algo de mágoa mas sobre todo com ilusiom polo seu futuro e pola aprendizagem que nos legou, e que procuraremos levar à prática sem ele.

Esta sexta-feira a partir das 22 horas, umha ceia à qual estás convidad@ será a última desta primeira jeira ao mando da equipa de cozinha do Centro Social.

Vem-te despedi-lo com nós! Nom o perdas!

A ementa será a seguinte:

- Salada de gambas, queijo e frutos vermelhos
- Abrótea "ajoarriera"
- Copa de creme catalana e mousse de chocolate

Aponta-te chamando ao 676 75 81 64 ou escrevendo para cshenriquetaouteirogz@gmail.com. Até quinta-feira podes!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 >>

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multiple blogs