as obras do AVE em bici

as obras do AVE em bici

As obras do AVE em bicicleta: neste domingo 8 de Julho desde o Pichel

A recém criada Comissom de Desporto da Gentalha do Pichel pom em andamento para este domingo 8 de Julho umha saída em bicicleta que partirá às 12 horas do Pichel (santa clara 21).

Esta saída tem por objectivo para conhecermos de primeira mao as obras que se estám a desenvolver por causa do comboio de alta velocidade na parroquia de Arins.

O percurso terá umha duraçom de entre umha hora e hora e meia (haverá vários percursos em funçom dos gostos e dos níveis das pessoas participantes). Percorreremos a parróquia de Arins e contaremos com a participaçom de umha pessoa para nos falar das consequências que está a ter esta intervençom no meio natural compostelám. Para finalizar jantaremos tod@s junt@s polo que será precisso trazerdes comida e bebida. Mas nom vos assustedes, teremos ?carro escova? à vossa disposiçom para levar comida e roupa de abrigo.

Escrito em 02-07-2007, na categoria: Comissons
Chuza!

1 comentário

Comentário de: Bernardo [Visitante]  
Bernardo

Porqué nom está o cartaz da charla das embarcaçons?

03-07-2007 @ 13:25

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution free blog software