POR UM SAM JOAM FERIADO

POR UM SAM JOAM FERIADO

Já nas datas próximas ao Sam Joám todo começa a pôr-se a andar. Dúzias de associaçons vicinais e sociais, grupos de amigas, ... começam a organizar umha das noites mais mágicas e entranháveis do ano.

Continua:

As cacharelas proliferam em toda a cidade e comarca e nom há pracinha, vizinhança, bairro, paróquia ou aldeia que nom faga gala da famosa sardinhada com a correspondente festa rachada.

O sam Joám deve ser das poucas festas da nossa cultura que ainda fica em maos do "poder popular" que é quem organiza ,executa e desfruta dela.

Por isto, polo facto de ser umha grande festa tradicional, enraizada na nossa cultura, com grande seguimento do povo, umha festa onde toda a gente desfruta, nom podemos compreender por que carece do carácter de dia feriado que lhe correponde.

Da Gentalha do Pichel reivindicamos a necessidade de se respeitar esta data como dia nom laborável dado que é umha celebraçom com grande seguimento e que merece ser vivida como tal, sem a limitaçom de termos que trabalhar no dia a seguir.

Por um maior respeito às nossas festas:
O EQUINÓCIO DE VERAO NO NOSSO CALENDÁRIO!!

Escrito em 14-06-2007, na categoria: Comissons

Sem feedback para esse post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.

Please enter the characters from the image above. (case insensitive)

Array

    Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a diversom, a vontade de aprender, de difundir os nossos costumes, a nossa música, a nossa história... som os nossos eixos de trabalho.

    A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

    UNIVERSIDADE POPULAR: UNIVERSIDADE POPULAR


    Contacta:

    gentalha [arroba] agal-gz.org

    Ligaçons

    Portal Galego da Língua Planeta NH Dicionário Estraviz Electrónico Fórum PGL


    A Gentalha participa em:

    Plataforma Galega Anti-transgênicos GALIZA NOM S€ VENDE COGARRO


    Entidades associadas ao Pichel:

    Burla Negra Cineclube de Compostela Novas da Galiza Casco Velho Assembleia da Mocidade Independentista Mulheres Nacionalistas Galegas Espazo Aberto Associaçom Galega da Língua


    Centros Sociais:

    Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Fundaçom Artábria - Ferrol Aturujo - Local Social - Boiro Baiuca Vermelha - Ponte Areias Casa Encantada - Compostela Local Social A Esmorga de Ourense Local Social Faísca - Vigo Centro Social A Formiga - Redondela A Fouce de Ouro - Ames C.S. Gomes Gaioso - Corunha Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Tiradoura - Reboredo (Cangas) A Treu - Corunha

    Busca

blog soft