A história do muro de santa clara

A história do muro de santa clara

Desde há mais de um ano tentamos decorar um muro velho de blocos de cimento com o slogan: ?Compostela, 100% em galego?. O muro, situado na rua do mesmo nome fica visivelmente mais favorecido com a mao de pintura que até em sete ocasions lhe proporcionámos. O Governo Municipal, porém, prefere, umha e outra vez, eliminá-lo, deixando-o bastante mais feio do que se estivesse a parede nua.

A história do mural de Santa Clara já começa a ser simpática para muitos e muitas vizinhas do bairro, que aguardam expectantes umha nova ediçom do mesmo mural num feio cerrado de blocos de cimento na rua Santa Clara. A seguinte será a oitava ediçom. Umha e outra vez, a Cámara municipal encarrega-se de que o muro deixe de falar em menos de duas semanas, pintando-o por cima de branco ou cinzento. Mas o problema já ultrapassou o assunto de se o muro se expressa ou nom e entrou em cheio a questionar a destreza artística dos funcionários da Cámara municipal que, nom se sabe porquê, costumam deixar o muro mais feio ainda do que quando a parede estava totalmente nua, como se pode verificar nas fotos. Nesta ocasiom, no sétimo borrom, alguém decidiu evidenciar ?a sensibilidade do Governo municipal para com o espaço urbano? escrevendo por cima: ?Assim deixou o mural o Governo municipal?.

Escrito em 15-12-2006, na categoria: Comissons, Fotos, lingua
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution