Escola de Formaçom´08: O futuro é d@s que luitam

Escola de Formaçom´08: O futuro é d@s que luitam

29-02-2008

Mais um ano, e já alcançamos desta volta a quinta ediçom, a juventude independentista programa a Escola de Formaçom.
Como nas três ediçons anteriores, volvem ser as organizaçons juvenil e estudantil do Movimento de Libertaçom Nacional Galego, BRIGA e AGIR, quem convidam a militantes, simpatizantes, amigos e amigas, a participarmos no encontro anual de convivência e formaçom autoorganizado e autogerido pola mocidade independentista e revolucionária.

Após os inesquecíveis sucessos das ediçons de Cervo, Salvaterra do Minho, Narom e Oleiros, AGIR e BRIGA tencionamos dar a esta V Escola de Formaçom, um novo pulo com o galho do seu simbólico aniversário.
Ainda, este quinto ano de juntança fazemos um esforço especial por implicar o maior número possível de jovens, esperando atingir umha cifra o mais elevada possível, que faga com que sejamos mais e mais os e as moças da Galiza que nos conheçamos, falemos, dialoguemos, discutamos, e coesionemos o projecto da esquerda independentista galega.

Um projecto que, empurrado pola juventude rebelde, tem muito a dizer na Galiza do futuro. Essa Galiza que dia após dia construímos nas aulas, nas escolas, nos centros de trabalho, entre @s amig@s, nas ruas, nas praças, nos bairros...

Os dias 14, 15 e 16 de Março, o Sul da Galiza acolherá dúzias de jovens convocad@s por AGIR e BRIGA para dar mais um passo à frente na luita nacional e social de género.

Une-te, participa! A juventude galega temos o futuro nas nossas maos. Pom as tuas ao labor.

Escrito ?s 10:27:08 nas castegorias: EF '08
por agir_briga   , 271 palavras, 1143 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda