I Escola de Formaçom

I Escola de Formaçom

04-04-2004

A primeira ediçom da Escola de Formaçom, organizada em solitário por AGIR na Primavera de 2004 no Concelho marinhám de Cervo, tivo um carácter eminentemente prático. O objectivo das conferências foi o de dotar a cada militante dos conhecimentos básicos necessários para o desenvolvimento da actividade política estudantil no seu centro ou localidade.

O programa estava dividido em três blocos. O primeiro adicado a planificar e desenvolver umha campanha. Este bloco completava-se com o terceiro que consistiu num obradoiro no que elaboramos o material necessário para o agir diário da organizaçom. O segundo bloco dedicará-se exclusivamente à língua.

Mas além das palestras e talheres também houvo tempo para a celebraçom dumha repichoca na noite do Sábado e umha visita guiada às instalaçons de Sargadelos, lugar onde se desenvolverom as palestras.

O acto de encerramento correu a cargo de Bernardo Penabade, Presidente da AGAL e amigo que fixo possível a organizaçom do evento.

A experiência tirada nesta primeira Escola foi fundamental na organizaçom das seguintes ediçons, que mantenhem umha estrutura similar a sua predecesora.

Escrito ?s 17:47:17 nas castegorias: EF '04, Crónica
por agir_briga   , 197 palavras, 1298 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda