Escola de Formaçom´07: A luita é o único caminho

Escola de Formaçom´07: A luita é o único caminho

28-03-2007

As organizaçons juvenil e estudantil do MLNG, AGIR e BRIGA, organizam novamente as jornadas de formaçom e convívio nas quais pode tomar parte toda a juventude interessada em gozar desta experiência rebelde e autogestionada.

O futuro do independentismo socialista, ou o que é o mesmo, a Galiza libertada que construímos todos os dias @s jovens organizad@s deste País, vai obter um novo pulo à frente. Aproveitando o começo das férias de Primavera, os dias 30 e 31 de Março e 1 de Abril, dezenas de jovens assaltaremos um novo ponto da nossa geografia para combinarmos a formaçom e a reflexom com noites de concertos e festa, roteiros e jogos populares numha nova ediçom desta peculiar Escola.

A nossa intençom, nesta quarta ediçom da Escola iniciada por AGIR em 2004, é proporcionar três dias de intensa actividade e confraternizaçom para afortalar os laços que unem a juventude rebelde da Galiza. Mas nom só. A especial dedicaçom que cada ano realizamos a umha temática, permitirá-nos desta volta debruçar-nos sobre as luitas dos sectores populares comprometidos com a transformaçom social. Assim é que este ano homenageamos a história da Galiza e da sua classe trabalhadora, fraguada em séculos de combate encetado por diferentes vieiros.

Se para nós cada dia é umha oportunidade de projecçom política, estes três ham ser, sem dúvida, o momento de conhecer-nos e reconhecer-nos como sujeitos necessários dessa luita quotidiana da qual fazemos parte. Saber por que permanecemos em pé de luita no dia-a-dia pode encontrar umha resposta doada num encontro como este.

Cervo, Salvaterra de Minho, Narom e, agora, umha nova localidade da Galiza. Mais um ponto do nosso território que ficará conservado na nossa memória colectiva. Será para o bem do nosso projecto.

Escrito ?s 14:04:12 nas castegorias: EF '07
por agir_briga   , 308 palavras, 1196 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda