« Primeiras actividades do Gomes GaiosoJá estamos prontos!! Inauguramos este 25 e 26 de Abril »

Inauguraçom do Gaioso: convívio, cultura e festa no coraçom da Corunha

29-04-2008

  17:31:16, por csggaioso, 593 palavras  
Categorias: Associaçom, Actividades

Inauguraçom do Gaioso: convívio, cultura e festa no coraçom da Corunha

O passado 25 de Abril, abria as suas portas o centro social corunhês Gomes Gaioso. Eis a crónica.

As jornadas de inauguraçom começárom às 19 horas e ao longo da tarde foi passando polo rés-do-chao da Marcóni numeroso pessoal que chegou a lotar o local.

Um rico leque de petiscos elaborados por um grupo de amig@s do centro social espaireceu os bandulhos d@s mais esfamiad@s, enquanto outr@s preferiam distrair-se jogando aos matraquilhos ou conversando.

Vizinhança, gente do mundo da cultura, jovens vindos de diferentes pontos da comarca e representantes de diferentes colectivos e associaçons corunhesas desfrutárom ao longo do fim-de-semana desta grande festa organizada no Gomes Gaioso.

Já às 22.00 horas dava começo o concerto dos Trapalhada e Ultraqans na Sala Ínox. Os rapazes de Trapalhada enchêrom a noite com os seus ritmos de ska-punk perante um animado público que nom deixou de dançar durante todo o concerto.

Na metade do concerto um membro da Gestora do Gaioso agradeceu o apoio que a inauguraçom do novo centro social tivera, informou do resto do programa e lembrou a necessidade de continuar a criar espaços de construçom nacional como o que surgia nesse dia na cidade.

Os Ultraqans fôrom os encarregados de encerrarem a festa com o seu carácterístico som de spiz-folque. Antes de finalizarem o concerto, o Antom, baixista do grupo e sócio do Gaioso, tivo umha palavras de recordo para o companheiro Carlos Cela, amigo do nosso centro social, o qual sempre colaborou com multidom de iniciativas para fazer possível o que daquela era um simples debuxo. Deste humilde meio de comunicaçom também queremos deixar constáncia das saúdades que temos do nosso inestimável amigo, preso polo polo irracional e repressor Estado espanhol, Carlinhos queremos-che na casa agora!!

O sábado 26 de Abril começou cum jantar popular às 14.30 horas. Empadas, sanduíches, tortilhas, patacas fritas... servidas no quarto traseiro ajuntárom um ror de gente vinda de toda a Galiza que falava em grande algaravia.

Ao jantar seguiu a foliada: pandeiretas, gaitas e danças galegas amenizárom a sobremesa. Desta volta, além de música, a cultura galega ensopou o ambiente e brilhou em todos os recunchos. Dous regueifeiros aliciárom-nos com o seu engenho e figérom-nos reafirmar na necessidade da existência de lugares como o Gomes Gaioso para que a juventude corunhesa poda continuar a viver as ricas expressons culturais galegas negadas e marginadas polas autoridades locais.

Após o impressionante duelo entre Filipe de Dodro e Josinho de Teixeira, Afonso Mendes em nome Gestora dirigiu umhas palavras de agradecimento a todas as pessoas que colaboraram com o local e fijo-se-lhes entrega de umha camisola e de um cachecol editadas polo centro.

Finalmente um concerto de Nelson Quinteiro, conhecido artista corunhês, e os rapeiros Nitram e Gende fechárom a inauguraçom surpreendendo aos presentes pola qualidade das suas actuaçons e demonstrando como este povo continua de umha perspectiva contemporánea a realizar música de primeira qualidade em galego-português, apesar da falta de apoio e da marginaçom que sofre.

A festa oficial acabou aqui, no entanto, nom foi até à 1.30 que foi possível fechar pois o local continuou cheio todo a noite.

Contamos convosco para que este projecto continue avante para pormos cada um/ha de nós o nosso graozinho de areia para atingirmos essa Galiza ceive vermelha e lilás que tod@s sonhamos.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog tool