05 Dez 2008

Trazemos mais umha publicaçom da Artábria em formato digital de fácil leitura on line: Conhecermos Carvalho Calero, publicada em papel no ano 2000, coincidindo na altura com o décimo aniversário do intelectual ferrolano.

Clica em cima para aumentares o tamanho da janela veres a publicaçom mais ao perto.

" Escrito ?s 11:26:23 nas castegorias: Documentaçom
05 Jul 2008

Tendo conhecimento de que, mais umha vez, a Real Academia Galega voltou a rejeitar a proposta realizada pola nossa entidade, e apoiada por tantas outras associaçons, instituiçons, partidos, sindicatos, centros sociais, centros de ensino, etc, que durante o último ano reclamamos um reconhecimento institucional para um dos grandes do século XX galego, a Fundaçom Artábria anuncia que desde hoje mesmo começa umha nova campanha para pedir que o ano 2010, em que se cumpre o 1º centenário do nascimento de Ricardo Carvalho Calero.

Full story »

" Escrito ?s 17:28:30 nas castegorias: Notícias
03 Jun 2008
por artabria   , 2083 palavras, 2125 visualizaçons

Oferecemos-vos o artigo publicado na publicaçom Abrente, editada por Primeira Linha. Nele, Maurício Castro apresenta de maneira divulgativa um percurso biográfico e polas ideias lingüisticas de Ricardo Carvalho Calero, aderindo assim à campanha por um Dia das Letras para o autor ferrolano. Podes descarregar também a versom do artigo em PDF, clicando aqui.

Full story »

" Escrito ?s 16:36:43 nas castegorias: Notícias

Reproduzimos o artigo assinado por Xosé Maria Dobarro, catedrático de Literatura Galega na Universidade da Corunha, publicado hoje mesmo polo Diario de Ferrol, em que manifesta abertamente o seu apoio à nossa campanha por um Dia das Letras para Carvalho Calero.

Full story »

" Escrito ?s 17:57:01 nas castegorias: Adesons
31 Mai 2008
por artabria   , 169 palavras, 846 visualizaçons

As adesons à campanha posta em andamento pola Fundaçom Artábria nom param de crescer. Colectivos e pessoas do País todo apoiam umha reivindicaçom de justiça para um dos grandes da Galiza do século XX: Ricardo Carvalho Calero. Os dous últimos aderentes por enquanto som o escritor Henrique da Costa, ferrolano e ganhador por duas vezes do prémio de criaçom narrativa que leva o nome de Carvalho Calero (nos anos 1993 e 1995), e o principal biógrafo de Carvalho Calero, discípulo dele e continuador do legado intelectual do velho professor: José-Martinho Montero Santalha, ganhador também em duas ocasions do prémio que leva o nome do seu mestre, numha ocasiom no capítulo de Criaçom, com a obra 'Oxalá voltassem tempos idos!' e noutra ocasiom no capítulo de ensaio com 'Carvalho Calero e a sua obra'. Os dous, Henrique da Costa e José-Martinho Montero Santalha, quigérom manifestar o seu apoio à nossa campanha, o que muito agradecemos.

" Escrito ?s 15:43:11 nas castegorias: Adesons

Para isso servírom as Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego', que findárom ontem mesmo, após três tardes e umha manhá de análise e divulgaçom, por parte de especialistas na matéria, das diferentes parcelas do rico pensamento do autor e intelectual ferrolano.

Full story »

" Escrito ?s 19:45:57 nas castegorias: Notícias
25 Mai 2008

Alguns meios de comunicaçom anunciam na ediçom de ontem que, finalmente, o actual governo municipal ferrolano parece disposto a adquirir como propriedade pública a casa natal de Ricardo Carvalho Calero, velha reivindicaçom da Fundaçom Artábria e de outros colectivos e sectores da nossa cidade.

Full story »

" Escrito ?s 16:10:42 nas castegorias: Adesons, Notícias
19 Mai 2008

O passado dia 17 a Associaçom Cultural A Revira celebrava o Dia das Letras em Ponte Vedra. Dentro das diversas actividades que organizarom houvo um espaço dedicado a apoiar e difundir a campanha para que o Dia das Letras 2009 seja dedicado ao professor Ricardo Carvalho Calero.

" Escrito ?s 18:52:10 nas castegorias: Adesons
19 Mai 2008
por artabria   , 40 palavras, 413 visualizaçons

Com motivo da comemoraçom do dia das Letras Galegas membros da Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha realizarom um mural solicitando em apoio da campanha para que o dia das Letras Galegas de 2009 seja dedicado a Carvalho Calero.

" Escrito ?s 18:16:03 nas castegorias: Adesons
18 Mai 2008

Por iniciativa de diferentes colectivos e centros sociais reintegracionistas da capital da Galiza, neste 17 de Maio houvo umha concentraçom de adesom à campanha por um Dia das Letras para o intelectual ferrolano. A Fundaçom Artábria estivo representada na concentraçom polo companheiro Maurício Castro, que dirigiu umhas palavras às pessoas concentradas. Queremos daqui agradecer a iniciativa dos companheiros e companheiras da Gentalha do Pichel, do Centro Social Henriqueta Outeiro, da Casa Encantada e do MDL.

" Escrito ?s 20:42:58 nas castegorias: Adesons

1 2 3 4 >>

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software