« Reproduzimos o pregom lido por Antón Masa no VIII Festival da Terra e da LínguaSegunda (e última) jornada do VIII Festival em imagens »

Solidariedade com as 11 vizinhas e vizinhos citados polos tribunais de Ferrol por se oporem à presença de ?Galicia Bilingüe?

23-07-2008

  01:06:39, por artabria   , 182 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Movimentos sociais

Solidariedade com as 11 vizinhas e vizinhos citados polos tribunais de Ferrol por se oporem à presença de ?Galicia Bilingüe?

A Fundaçom Artábria quer fazer público o seu apoio aos 11 vizinhos e vizinhas da comarca citadas para hoje às 9 da manhá polos tribunais de Ferrol, em relaçom à concentraçom decorrida em Narom coincidindo com a presença, no passado mês de Fevereiro, do autocarro do colectivo antigalego ?Galicia Bilingüe?.

A acusaçom por supostos ?danos? baseia-se nas falsas acusaçons da polícia espanhola, que naquela ocasiom fijo umha sistemática identificaçom e intimidaçom das pessoas que protestavam contra a campanha supremacista em defesa do espanhol protagonizada por ?Galicia Bilingüe?.

Mais umha vez, as pessoas que defendem os direitos lingüísticos do povo galego som vítimas da repressom enquanto quem defende o supremacismo espanhol conta com o apoio do aparelho estatal em todas as suas formas.

Da Fundaçom Artábria aderimos à concentraçom convocada diante dos tribunais ferrolanos, reclamamos a inocência das 11 vizinhas e vizinhos e exigimos o fim da perseguiçom contra quem defendo o nosso direito à língua.

Fundaçom Artábria
Terra de Trasancos, 23 de Julho de 2008

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multi-blog engine