« Jornada antifascista com palestras e música na Fundaçom ArtábriaCelebra no bairro de Esteiro a noite das lumeiradas »

Já chega o VIII Festival da Terra e da Língua

21-06-2008

  02:54:17, por artabria   , 247 palavras  
Categorias: Movimentos sociais, Festival da Terra e da Língua

Já chega o VIII Festival da Terra e da Língua

Na defesa do território é a legenda escolhida na oitava ediçom (já oito!) do nosso Festival, depois de 12 meses marcados especialmente polo bulir dos movimentos sociais e populares galegos em torno de umha grande problemática comum a todo o território, mas diversificada em mil agressons localmente dirigidas polo capital e as instituiçons públicas ao seu serviço.

O VIII Festival da Terra e da Língua decorre neste ano nos próximos 18 e 19 de Julho, como sempre desde 2001, no Moinho de Pedroso.

Embora o calendário de actividades nom esteja fechado, podemos adiantar parte da agenda desta oitava ediçom.

A respeito da parte musical, na sexta-feira 18 contaremos com a música galega de Cuchufellos, Chámalle Xis! e os Ulträqäns. Já no sábado, apartir das 22h, subirám ao cenário de Pedroso os galegos Machina e Dandy Fever, além do grupo de Euskal Herria Amaiur.

A mesa de debate levará a legenda do festival e estará composta por membros de ADEGA, Verdegaia, SOS Courel e Comité Cidadao de Emergência para a Ria de Ferrol.

No que respeita ao festivalzinho para as crianças, contaremos com o pequeno grande mago Fiz e com os monicreques da companhia Titeres Cascanueces.

Sem esquecermos o ámbito desportivo, haverá campeonato de matraquilhos e esperamos contar novamente com a presença da Liga Nacional de Bilharda e o seu free-style.

Nos próximos dias apresentaremos o programa completo. Estai atent@s!

1 comentário

Comentário de: umha [Visitante]  
umha

que bom!
um ano máis o festival da terra e da língua!

21-06-2008 @ 16:36
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blog software